,,Keresők" ide!

2020. október 6., kedd

Ismét kaptam egy levelet, hát felteszem.

 Nagyom régóta foglalkoztatnak a megmagyarázhatatlan dolgok, természetfeletti lények, démonok, szellemek... De egészen kicsi korom óta valami hajt, hogy a Vámpíroknak nevezett faj után kutassak. 2015-ben találtam rá a tttweb-re, (ekkor 21 éves voltam) ahol megnyílt ez a topik. Elkezdtem beszélgetni a téma indítójával. Sok dologban a segítségemre volt, és remélem ez visszafele is így van. Elmondta, hogy akkortájt elég nagy csend volt, semmilyen "furcsa" dolog nem történt se interneten, se máshol. 2016-ban ajánlásra megvettem a könyvet, melynek írójával a könyv elolvasása után leveleztem is egy darabig. Ekkor kezdődött mondhatni minden.

Nem tudom, hogy az elmém játszott e velem, vagy volt alapja annak amit éreztem, de folyton úgy tűnt mintha valaki követett volna. Mintha nem lennék egyedül, és ez az érzés végig, nyomasztóan bennem volt. Mikor kiléptem az utcára sietve indultam el a helyekre, ahova mennem kellett, ugyanígy sietve mentem haza is. Ösztönösen kapkodtam a fejem, de soha nem láttam senkit sem. Kis idő elteltével a kütyüjeim is elkezdtek "meghülyülni". Olyan névjegyek voltak létrehozva különböző nevekkel, amikről csak sejthettem hogy kihez kapcsolódhattak, mert akárki lehetett aki "szórakozott" velem. Később az üzeneteim törlődtek, volt ami meglett utána, illetve jó pár beszélgetésemet elolvasták, amire így elfelejtettem reagálni, mert nem jelzett semmi. Akkor kaptam a felháborodott üzeneteket barátoktól hogy láttam, de mégse reagáltam rá. Kezdett elegem lenni, és azt a kevés informatikai tudást felhasználva ami birtokomban volt/van feltörtem az egyik email címűket. Gondoltam ez elég lesz ahhoz hogy kapjak reagálást. Így is lett, 1 hétre rá valaki írt nekem arra a címre, amit feltörtem. Közölte velem, hogy tudja mit szeretnék tőlük, hogy ezzel nem sokat érek el. Mondott dolgokat rólam is, idézett az egyik beszélgetésemből amit a topik vezetőjével váltottam akkoriban. Elmondása szerint a mi fajunk elméje (az embereké) korlátozva van, nem minden információt tudunk felfogni, befogadni. Mindezekután megemlítette hogy továbbra is megfigyelés alatt tart, mint eddig. A kételyeimre választ kaptam. Volt amire nem, volt ami plusz kérdéseket szült. Életemben 2 olyan személyt láttam, akit hozzájuk tudok sorolni. Se előtte, se utána nem volt ilyenre példa. Jelenleg, 25 eves fejjel is ugyanúgy erdekelnek ezek a dolgok, mint akkoriban.

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Én valami teljesen másra jöttem rá, vagyis gondolom, hogy rájöttem. Számomra elég furcsa volt, hogy a Vámpírok színre lépése egyezett annak az Írónő könyvének megjelenésével aki a "központja" mindennek. Mikor a szenzáció elmúlt, akik vámpíroknak tartották magukat elcsendesedtek. Sok ember beszélt velük. Sok embernek írtak, valószínűleg sokuknak fel is törték a profilját, email címét, de hackereket felbérelni sem nagy dolog, megannyi módja van. Akárki akart velük fizikailag is kapcsolatba lépni, a hónapokig tartó hitegetéseket kapta, s végül mikor a találkozáshoz került volna a sor valami mindig történt. Az egyik vámpírt elkapják, pont a találkozás előtt, a másik egy lány elméjébe férkőzik, említi mennyire fontos a spiritualitás és ennek gyakorlására unszolja, ám szintén mikor a találkozóra kerülne a sor, eltűnik valamilyen okra hivatkozva. Mindenkinek megvan a maga stílusa, mikor ír, ezt nem tudjuk levetkőzni. Egyetlen egy személy volt, aki "méltó" volt arra hogy először donor, majd vámpír lehessen. Ennek a lánynak az írás stílusa, a foglalkozása is megegyezett az Írónőével. Számomra elég furcsa, hogy pont ez a személy volt az, aki eljutott a "célig". Saját meglátásom az az, hogy a könyv eladásának növelése érdekében lett kitalálva ez a szerepjáték, és a szervezők csúnyán átverték, hitegették az embereket. A csattanó pedig saját tapasztalatom. Évekkel ezelőtt nagyon szerettem volna kapcsolatba kerülni velük, mindent megtettem és megtanultam hogy ezt elérjem, többek között a feltöréseket is. A vámpíroknak volt egy közös email címe, amit használtak. Semmilyen módon nem volt védve, a legkönnyebb volt belépni oda. Az ember azt várná, ha ilyen fontos dologról van szó vigyáznak rá a legnagyobb mértékben. Beléptem az email címre, nem találtam igaz semmi komoly dolgot, de egy valami bizonyossá vált számomra és már emiatt megérte, a levél amit kaptam a helyre amit feltörtem. Azt a levelet, azután kaptam meg, hogy az Írónő tudomására került melyik címet törtem fel. Előtte, hetekig semmi nem történt. A levélben átlagos dolgok voltak, és olyan információk, melyeket a levelezésem során az Írónővel váltottam. Itt, hogy a továbbiakban nyugton maradjak el lett hintve a "talán lehet belőle valami" dolog. Megint talán és reménykedés. Összességében, szerintem sok esetben maga az Író volt az aki eljátszott különböző szerepeket, és voltak akik ebben a segítségére voltak. Többször fel lett hívva rá a figyelmem olyanok által akik tapasztaltak és idősebbek, hogy ez az egész dolog sántít, a vírussal kapcsolatos rész leginkább, illetve maga az email cím szerintük is ahhoz képest mekkora fontosságot tulajdonítanak neki túlzottan könnyen elérhető volt. A spiritualitásunk fejlesztése nagyon fontos, talán ez volt az egyetlen hasznos dolog ami ki lett emelve emelve az egész szerepjáték során. Egy jól összerakott, kitalált hazugság, bár így is túlzottan ütik a dolgok egymást. Remélem senki más nem fog beleesni a hitegetések hálójába.

    VálaszTörlés