,,Keresők" ide!

2020. május 26., kedd

Kaptam az alábbi levelet, kiteszem.

,,Itt pedig az én történetem, ami nagyban kapcsolódik az előttem szólóhoz:
Én 2012-ben találtam rá egy weboldalra és azon belül egy topikra amit ennek a blognak a szerzője üzemeltetett. Megmagyarázhatatlan dolgok után kutattam, és így úgy tűnt egy idő után belecsöppentem a dolgok sűrűjébe. Igazából egy könyv áll a történet középpontjában, illetve annak az írója, akivel találkoztam is. Igazság szerint ez után kezdtem levelezni egy személlyel (A), aki bármily hihetetlen, vámpírnak vallotta magát. Mivel történtek velem furcsa dolgok, és úgy tűnt a postafiókomat, telefonomat stb. is feltörték, hittem az illetőnek. Sőt, készhez kaptam egy olyan dokumentumot is, amit nem igazán tudom, hogy sikerült megszerezni. Mivel ez eléggé titkosnak számított, viszont mindenképpen tudtam róla, hogy igazi és nem hamisítvány (bővebben most nem megyek bele személyiségi jogok miatt, a lényeg, hogy teljesen helytálló volt).

(A) mesélt olyan dolgokat amit sosem hallottam még, és ösztönzött a spiritualitásom fejlesztésére (még tananyagot is küldött). Igazából sosem találkoztam sem vele, se senki mással, csak hitegetve voltam. Látszólag ő mindent tudott rólam, én meg semmit róla. Aztán egyszer csak eltűnt - vagyis először elbúcsúzott és valami belső viszályra hivatkozva többet nem kaptam tőle levelet. Előtte ilyesmikkel etettek, hogy fontos vagyok, meg ún. "érinthetetlen" (nem, nem pária). Nekem azt mondták, hogy sok emberrel tartották így a kapcsolatot, tesztelték őket, és aki méltó volt, az lehetett donor (ez szimpla pénzkereseti forrásnak volt aposztrofálva). Én ebből 2 embert ismertem - ebből egyik a könyv írója volt, nem kicsit gyanússá téve, hogy minden szál hozzá kötődik.


Szóval én is szeretném, ha találnánk hozzánk hasonlókat. Ezért kezdtük el ezt a blogot. Ha nincsenek, az is egy válasz. De ha mégis, többen talán többre jutunk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése